söndag, februari 27, 2011

27 Februari 2011

Hej! Söndag redan, denna helg har runnit iväg och nu vill jag ha en ny vecka. Möjligtvis en bättre än den som varit. Det är så mycket jag vill göra men finns inga pengar. Vill ner till Stockholm och hälsa på världens bästa Jenni  och jag vill åka utomlands, vill flytta till Gävle och börja plugga. Jag längtar tills man kanske får ut lite pengar för handleden som är paj sen bilolyckan 2009. Då ska jag köpa ny dator eller mobil. 

Nu idag ska jag försöka leta på min hårfön som är helt borta, sen ska jag iväg och fixa några saker sen städa. Är så skitigt här hemma, blir så när man har djur som hårar ner. Diska och tömma dammsugaren för den suger inte in något nå mer, helt full. 

Någon som kollade på Melodifestivalen igår? Var det något man missade?


I miss you..

1 kommentar:

Anonym sa...

miss who?