torsdag, februari 03, 2011

3 Februari 2011

Hej! Sen i Måndags har jag varit hos mamma och pappa eftersom jag varit så sjuk. Varit så dålig så jag inter kunnat rört mig men idag mår jag betydligt mycket bättre. Febern ligger på 37 till skillnad från 40. Förkylningen kommer hålla i sig ett tag till, jag måste helt enkelt klä mig varmare än en skinnjacka och leggings på vintern. Halsen hostar fortfarande men går väl över snart det också, hostat så mycket att det gör jätteont vid revbenen på vänster sida, gör ont när jag sätter mig och böjer mig också, skitdrygt.

Men nu ska jag sluta gnälla, ska iallafall packa ihop mina grejer och snart ta och bege mig hemåt. Har en hög med disk jag lär ta itu med, sen tvätta och dammsuga, byta sängkläder och sen blir det att ta det lugnt och fortsätta vila. Måste bli pigg tills i morgon, JÄTTEPIGG för då händer det grejjer.

Hörs senare med dagens låt, sen lovar jag er några till inlägg. Kanske 5 saker du inte viste om mig? Får se vad jag hittar på för något roligt åt er. 

1 kommentar:

Jenni sa...

varför i hela friden har du bara skinnjacka på vintern? ^^