onsdag, februari 16, 2011

16 Januari 2011

Godkväll! Denna dag har bestått av en jäkla massa yatzy, handla och fått varit vittne för snatteri på Ica sen har jag fixat lite med papper jag lär ha för att söka in på skola till hösten. I morgon blir det möte och lite andra saker som lär fixas och på Torsdag ska jag gå igenom ALLA mina kläder som är intryckta i alla skåp och lådor, lär få ordning men det dröjer ju bara några dagar sen är det lika igen med kläderna. 

Nu blir det iallafall TV en stund sen får vi se, lär snacka lite med kryssningskompisarna ikväll också och se så allt är bokat och klart, för det blir kryssning i April. Dagens låt kommer upp senare.


2 kort sen 2007
(klicka på kortet för att se det större)

4 kommentarer:

Caroline sa...

Du har fått en award av mig, :}
http://luggsliten.se/2011/february/beautiful-blogger-award.html

Mohammedi sa...

Nice blogg!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! sa...

Vad fin du är! :D

Mohammedi sa...

sv: Tack :)
görs?