torsdag, februari 17, 2011

17 Februari 2011

Godkväll! Nu har jag satt mig ner och laddat in lite kort. Idag sov jag länge, gick inte upp förns runt 13:30. Då gjorde jag en sockerkaka med hallon & blåbär och åkte ner till mamma och pappa och fikade och färgade mammas hår, blev mörkbrunt så vi ska lägga i lite slingor sen någon dag. Sen åkte jag hem, småstädade lite, lär dammsuga i morgon och dammtorka (igen), blir så skitigt när man har katt som hårar ner och svarta möbler, då syns ju allt damm direkt. Har nyss ätit Ris, kycklingtärningar och Uncle Ben´s sweet and sour ananas. Muuuumsigt gott, billigt och går fort att göra. 

Nu ska jag lyssna på Hockey på radion, Brynäs har hemmamatch mot Linköping så hoppas verkligen dom vinner nu efter uppehållet som varit. Go Go Brynäs! 


Sockerkaka med hallon & blåbär
Dagens mat

Inga kommentarer: