söndag, februari 20, 2011

20 Februari 2011

Godkväll! Efter att ha sovit hos mamma och pappa sen i Torsdags så är jag hemma i min lägenhet igen. Har möblerat om lite i sovrummet och satt upp en 32" tv på min byrå framför sängen som jag kopplat in min bärbara dator (som skärmen spruckit på), skönt att se på film i sovrummet. Dock blev det tomt där byrån stott, plus att det blev lite konstigt med den stora byrån mitt framför sängen, men det blir nog väggfäste för tvn så småning om. Lär upp med lite tavlar m.m också på väggarna. 

Nu ska jag fippla lite med datorn sen lägga sig i tid, gick upp 9 i morse så är småtrött. Har gjort slingor i mammas hår, varit och handlat m.m. Ha en bra kväll gott folk..


Dåliga kort, mitt i röran och kablar och grejer överallt.
Kommer bättre kort i dagsljus och när jag fått i ordning på allt. 

Inga kommentarer: