söndag, februari 06, 2011

6 Februari 2011

Hallå! Igår hade jag jättetrevligt, kollade på Melodifestivalen med mamma sen åkte jag och Malin till Falun, åkte runt lite, träffade Kattis och hennes kompis, hämtade även upp Nicklas så man fick träffa den karln också. När dom drog på krogen åkte vi hemåt och mötte upp Tobbe, Erik och Totte för Tobbe har fått körkort så dom galna Sandvikarna var ute och åkte lite. Kom hem runt 02:00 och slocknade nästan direkt. Jag mådde bättre igår så drack några groggar och sprang runt med Converse-skor (TYG) så idag är man riktigt jävla dålig, mer förkyld än igår och halsen hostar sönder men bara försöka vara POSITIV. 

Nu idag har jag diskat, städat, tvättat. Ska dammsuga av och torka golven sen hämta hem min lilla Alice som fortfarande är kvar hos mamma och pappa sen jag var där förra veckan då jag var sjuk. Sen ska jag umgås med Malin en stund, dricka kaffe och snacka. Skön Söndag, solen skiner ute också. Håll utkik för dagens låt, den är riktigt rolig.

Tobbes rumpa, så vackert så!
Världens sötaste Cattiz och hennes polare!
Nicklas ville inte va med på kort. 
Snyggt att man ser att jag har solbrillor på mig.
*Bakom mina solglasöööögon*

2 kommentarer:

emma sa...

du råkar ibnte veta vad killen heter??

Cattiz sa...

OMG jag gillar icke detta kort på mej!

ser ju gigant ut hela jag speciellt mina hemska händer!!

snälla ta bort?

puss