onsdag, september 19, 2007

Vill ...


Det ända jag vill just nu är att få sova i min sköna säng. Utan massa tankar som snurrar omkring i huvudet. Jag orkar inte gå och tänka på morgondagen och vad som ska hända då, Orkar inte tänka på vad jag ska göra i helgen eller vad som kommer hända nästa vecka. Orkar inte heller tänka på vilka läxor jag har att göra till den och den dagen och alla arbeten jag måste göra färdigt som jag har här hemma på datorn. Allt är bara stress och jag känner att antingen blir det ännu en sömnlös natt för mig.. med pennan i min hand och blocket i knät och sitta och plugga. Eller så känner jag bara för att ta mig en grogg och lägga mig i sängen och bara grina ur mig allt. Sen kanske somna och hoppas att vakna sent så man slipper helvetet som är på eftermiddagen i skolan.
Va ska jag göra? :'(

Inga kommentarer: