söndag, september 16, 2007

Stressigt ..

Det är inte bara bilden som är sne, mitt liv och min dag är sne. Händer så mycket nu, massa i plugget, projektarbeten hit och dit och UF-mässa och det är så mycket nu. Vi får se om det blir någon resa för pengarna som vi tjänat i Kafeterian också. Imorgon är det skola igen då, veckorna går ganska forta nu för tiden men det är bara för att vi har sånt slappt schema.


Just nu vill jag bara ha helg. Längtar tills nästa helg, då ska jag ta det lungt och sova ut. Plugga också, ska nog till bibblan någon dag också och lämna in böckerna jag lånade i Fredags. Har läst ut alla 3, får se va det blir för bok då. Imorgon blir det fullt upp i skolan, tråkigt men sant. Har inte gjort kap. 4 i Inköp och Varuhantering och det skulle vara klart till imorgon. Får då får vi ett nytt kapitel. Men det är så svårt att hitta på egna saker till alla frågor. Sen ska man söka på Internet och alla är helt ivriga och jobbar på som fan och då blir det skitsvar för dom. Och blir stressad av alla andra för jag vill ha utförliga svar och bra skrivet. Men det är inte så lätt när det hela tiden är stress. Sen mitt i allt lär jag försöka ta igen det jag missat förra året pga kafeterian.

Hur ska detta gå? Hatar att stressa..

Inga kommentarer: