lördag, september 01, 2007

Sjuk, hoppas inte..



Skolan har börjat och schemat är bra, slappt som fan. Men ändå, så jävla mycket man måste göra nu sista året. Men projektarbete och allting. Man måste ligga i hela tiden. Sen nu är det de värsta, jag börjar bli sjuk. Har feber och är förkyld. Jättekul, eller så inte. Kan inte bli sjuk nu, måste gå till skolan hur sjuk jag än är för jag kan inte missa nått för då kommer man efter direkt. Och jag har lite saker kvar ifrån andra året jag lär göra i ett ämne så det lär jag komma ikapp med. Så skönt att jag bestämmt mig att jag ska göra alla uppgifter direkt när när man får dom och lämna in i tid. Så om jag blir sjuk nu kommer jag komma efter. RÄDD.

Aja, jag orkar inte tänka på att bli sjuk nu för då blir jag väl jättesjuk eller något.

Förutom det så har helgen varit bra. Har varit hos Malin H, inte umgåtts med henne på hur länge som helst. Säkert ett år eller mer. Vi har bakat kladdkaka, kollat på Big Brother 2003 och umgåtts. Träffade Toffe igår också hemma hos henne, han var där och hjälpta Crille med att bygga datorer. Imorgon blir det att städa och käka alvedon så febern går ner.

Sovtajm snart. bye

Inga kommentarer: