torsdag, september 20, 2007

Dansa till takt med musiken..

Det som jag skrev om igår som skulle bli ett helvete idag på eftermiddagen var faktiskt rätt kul. Vi hade mössor på oss som stog upp flera meter ifrån huvudet, förkläden och slev i handen. Tommy som har kockskola är så rolig, höjde radion till högsta volym och dansade omkring och hjälpte oss med allt. Vi gjorde potatis och purjolökssoppa till förrätt, potatisgratäng och fläskfilé till varmrätt och banan split till efterätt. Fast jag gjorde faktiskt potatisgratängen bara. Fast fick hjälp med potatisskalningen och sånt av andra. Det var kul och ska försöka få höga betyg i det ind.valet.

Väl hemma somnade jag en kvart på min säng, gårdagen var så jättejobbig. Först hade man inte sovit nått på hela veckan och gjort massa saker hit och dit och inte vart hemma så mycket. Sen så var jag så trött och ville bara lägga mig och grina ut i sängen för jag var trött och allt. Men nej, jag vart skitsur och skrek och grinade och viste inte änns va jag sa. Kroppen kunde inte va still och jag var förbannad som fan. Till slut efter många om och men så somnade jag och sov några timmar inatt iaf.
Nu springer jag runt som en tok i huset och grejjar med allt, ska ta in katterna och ge dom mat, duscha och allt. Lite stressad nu är man iaf. Men men, ledig imorgon så det är skönt.
Helgen? vad händer då.. Har faktiskt ingen aning. Richard´s tjej ifrån Stockholm kommer hit till han så vi får se om jag ska hitta på nått med dom. Det visar sig..


Trevlig kväll alla..

Inga kommentarer: