fredag, februari 19, 2016

You ask & I answar

Vilken är din största dröm?
Min största dröm är att kunna få fred på jorden, få bort all fattigdom, sjukdommar men eftersom jag inte kommer kunna göra det  så är min största dröm att få må bra psykiskt vilket jag arbetar med, få ett välbetalt jobb som jag kommer trivas med, köpa hus och renovera som jag själv vill ha det och självklart det tillsammans med mitt livs kärlek om jag hittar den. 

Hur kommer din framtid se ut?
Det vet jag inte men ett tag framöver kommer det vara rätt mycket jobb med mig själv, mitt psykte och mycket där till. Så tiden får utvisa men just nu tar jag dag för dag. 

Vad är det bästa med din pojkvän?
Jag har ingen pojkvän.

Vad är dina katter för raser?
Alice  -  Maine Coon 
Peavey  - Siames & Russian blue
Stewart -  Bondkatt (kanske lite skogkatt i han också)

Fanta / Cola - Inget då jag bara dricker Pepsi Max
Singel / Förhållande - Förhållande, vem vill inte ha någon!?
Katt / Hund - Katt, har alltid haft katt.
Utomlands / Sverige - Utomlands 
Kött / Kyckling - Kyckling, det jag lever på.

Är du helsvensk?
Nej. Min mamma är från Finland och min pappa från Tyskland.
Mitt efternamn är tyskt, jag är en blandrasunge som mamma brukar säga. 

Hur ser dina planer ut för sommaren?
Jag har inga som helst planer för sommaren, det får komma som det kommer.
Men ska njuta av varenda solstråle och tillfälle att göra något roligt. 

Gillar du att shoppa?
Jag älskar att shoppa. Jag skulle vilja göra om allt i min lägenhet varje vecka om jag kunde.
Älskar inredning, kläder, smink och massa skönhetsprodukter. 


Inga kommentarer: