onsdag, februari 10, 2016

Makeup Revolution London

Oh god Im in love.. Idag fick jag hem ett paket ifrån Makeup Revolution med massa smink jag beställt och jag vill bara testa allting nu men eftersom jag fortfarande är hemma och sjuk och inte är på humör att sminka mig då jag kallsvettas ena sekunder och fryser andra och går mellan tv, säng och dusch så får det vänta några dagar till men det blir massa inlägg om dessa produkter framöver. Har också fått ett paket för två veckor sedan med blandade produkter jag ska visa er.

Det jag fick hem idag är:
- 4 stycken eyeshadows i färgerna Promised land, Make it happen, Dirty cash & Just me.
- 2 stycken Eye dust (färgpigment) i färgerna Antic & Agonise
- 3 stycken Amazing lipstick i färgerna Treat, Mystify & black heart.
- 2 stycken foundation i färgerna shade 1 & 3
- 3 stycken Ultra Velour lip cream i färgerna Not one for playing games, Can´t we just make love instead & Their eyes can´t find us.
- Salvation velvet lip lauquer-vamp
- Lip gloss tube i färgen Not Naive
- #liphug i färgerna The planet spinning & Not giving up




Inga kommentarer: