fredag, februari 05, 2016

The sun is up..

Godkväll! Idag har det vart soligt ute, underbart väder. Nu längtar man bara ännu mer till sommaren. Jag har bestämt mig för att denna sommar ska bli den bästa ever, fast så säger man väl varje sommar..eller vinter.. eller år..

Katterna gillade iallafall att vara ute på balkongen idag och få frisk luft i solen medans jag städade lägenheten. Jag själv är sjuk, måste blivit det efter förra helgens bravader då man umgicks med flera hundra människor och stod/var nära dom hela helgen då jag var i Gävle på gospelfest. Men ett par till dagar sen förhoppningsvis blir man bättre.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, spela tvspel och chilla. Ingen ide eller ork att va bland folk när man är sjuk, då smittar man bara dom sen när jag blir frisk är dom sjuk och så smittar dom tillbaka.. nää nu ska jag bege mig mot tvn. Hoppas ni alla får en bra fredag!



Inga kommentarer: