måndag, februari 29, 2016

29 Februari - Skottdagen

Hej allesammans! Det var ett tag sedan det vart ett vardagsbabbel inlägg så tänkte passa på idag på vår "extra-dag" skottdagen. 

Jag har sedan ett halvår varit konstant förkyld, den ger inte med sig och jag har användt så mycket nässpray så min näsa är helt kaputt och det har blivit ett beroende så kan ej vara utan den och nu förra veckan åkte jag på öroninflammation m.m så fått medicin till det så man är inte så pigg så febern kommit och gått men det börjar bli bättre nu.

Men nu bort med det negativa och fram med det positiva, jag ska äntligen få rustat i mitt vardagsrum, nytt golv och nya tapeter så i fredags valde jag ut dom, blir riktigt ljust här inne sen, sjukt taggad inför det. Annars glider livet framåt iallafall, jag har börjat hos en ny psykolog som jag varit till ett par gånger och enligt henne kan jag bli fri från panikattackerna och den inre stress/oro jag har. Jag vet att ni är många som kommenterar att ni vill att jag ska skriva mer om det och jag har gjort ett par inlägg om det så ni kan läsa två av dom här: kort om min panikångest / Tips  &  Psykisk ohälsa

Jag har nyss ätit en supergod grillad chiabatta macka med sweet and chili kyckling och ost och nu ska jag dammsuga av och tvätta en maskin, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Solen skiner så man skulle vilja dra ut men finns ingenting att göra ute riktigt heller. 

Hoppas ni alla får en bra skottdag så hörs vi redan i morgon med sminkinlägg. Håll utkik. 


Inga kommentarer: