måndag, februari 01, 2016

Gävle Gospel 2016

Åh hallelujah vilken helg jag haft i Gävle. Fredagskvällen spenderades i Betlehemskyrkan med massa rep. Hela lördagen var vi där och repade med Anna Sahlene och Bryant Jones & Chosen, MAGISKT var det. Tänk er en riktigt gospelkör under ledare av pastor Bryant ifrån Chicago och vi 400 i kören, jag ryste konstant i hela kroppen.

Igår var det dags att infinna sig för uppställning och genomgång med alla i konserthuset i Gävle, var en mycket rolig eftermiddag och konserten då 400 sångare i kören, Anna, Bryant, musikerna och kören chosen dansade och sjöng så hela konserthuset lyfte, hela publiken stod upp och sträckte upp händerna mot taket och gungade med oss och sjöng. HELT otrolig känsla. Jag vill inte att dessa dagar ska ta slut men nu är det bara fortsätta köra dessa låtar med kören hemma för dom kommer vara med på våran vårkonsert vi kommer ha.

Finns videos, bilder och massa text på GD och arbetarbladet för er som vill se och direkt när det kommer upp någon inspelning på youtube kommer jag visa er, tills vidare får ni se lite ihopsatta klipp ifrån lördagen och igår här nedanför jag filmat. 





AMEN!

Inga kommentarer: