måndag, januari 20, 2014

VERKLIGHETEN?

Ja tillbaka till verkligheten efter en helg, denna vecka ser jag inte fram emot men bara höja huvudet och sparka igång den. Tänker inte sitta och va rädd, feg och inte veta vad som kommer hända. Det är bara ta saken i egna händer annars händer det inget. 

Nu ska jag slänga i en tvätt, fixa lite skolarbeten sen får vi se vad som händer resten av denna kalla måndag. Det är så svinkallt hos mig så jag dör plus att katterna är så jävliga och hoppar upp på mina hyllor som är över tvn så sopar dom ner alla ljushållare på golvet och blommor, ja det är plast så ingen fara. Så irriterande, ska ha ljus tända dygnet runt så dom inte har ner allting. Annars kommer jag fan dö i hjärtinfarkt snart när det smäller som fan i golvet när allting åker ner, tur man inte har nå grannar under en. 

Kommer tipsa om smink senare idag, ska försöka få ihop lite bilder.. 




Inga kommentarer: