fredag, januari 10, 2014

Nu blir det fredagsmys... i mina garderober!

Godkväll! Då var det fredag igen och nu har det börjat blivit riktigt kallt ute, har snöat hela natten och kommer även nu. Det ska bli upp till minus 17 nu och komma massa snö. HELT onödigt enligt mig då det var en grön jul så nu behöver det inte komma. Men som jag sagt förut, går inte att styra över vädergudarna. 

Idag har jag spenderat eftermiddagen hos mina föräldrar och dansat med brorsans dotter Wilma till LP-skivor som vi satt igång. Kvällen ska spenderas med att dra fram ALLA kläder och gå igenom, verkar bli en låååång kväll detta. Men gud så skönt det kommer bli sen när det är gjort.

Idag var det även begravning för mormors gubbe Ingemar, vila i frid kära du. 

Ha en fin fredagskväll allesammans!! 

Red lips

Inga kommentarer: