måndag, januari 20, 2014

TIPS : Foundation

Jag måste bara tipsa om denna foundation ifrån Maybelline new york.

Den har inte funnits ute på marknaden jättelänge och jag köpte första för ca 1 månad sedan och jag är kär. Det känns inte som att man har någon foundation på sig och den sjunker in i huden jättebra, täcker allting (iallafall på mig som har bra hud i vanliga fall). Den ger en matt och len känsla på huden. Jag har köpt den i 2 olika färger då jag inte hittade den i exakt min färg så tar två pumpningar av nr. 220 och en pumpning av nr. 110. Jag har ganska mörk hudton så det blir perfekt i mitt ansikte. 

Jag ska köpa Fit me concealer och puder också och testa, allt det ihop måste ge en otroligt vacker look. Ska uppdatera någon dag med före och efterbilder hur det ser ut på mig. 

Har ni testat denna produkt, Vad tycker ni om den? 

Jag köpte min på Kicks för 145 kr.
Såg nu att dom sänkt ner den till 129 kr så passa på! 

Inga kommentarer: