torsdag, januari 16, 2014

Fuck this shit

Efter en lång och jobbig sömnlös natt så ringde telefonen och jag fick tid för möte kl 11.00, kom inte hem förens 14.00 ungefär. På måndag blir man tvingad till "praktik" så måndag-fredag 07-16, Jippie.. Or not!! Känns värdelöst detta men bara bita ihop och försökte se de bra i det hela, kommer få en dygnsrytm. 

Har precis städat undan här hemma så nu blir det dammtorkning och dammsugning, borde handla tvättmedel och maskindisktabletter men får göra det någon annan dag. Ikväll är det Brynäs-Färjestad match också så den får vi inte missa. Nu ska jag städa färdigt så man kan hitta på något annat, MÅSTE sysselsätta mig hela dagen och kvällen så jag inte somnar nu då jag varit vaken hela natten för att rätta tillbaka tiden med att sova och vara vaken i rätta tider. 

Kanske dyker upp något roligt inlägg senare..


1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med att komma upp.. alltid samma värdelösa prat.