tisdag, januari 07, 2014

I'm fucking in love with you!

Har ni någongång känt den här känslan när det pirrar så mycket i magen så man nästan blir knäsvag när man bara tänker på en annan person? Eller när allt påminner om en person.. Typ när man ser en film när två människor kysser varandra, när man hör en låt som handlar om kärlek. Känslorna bara flödar i kroppen som parasiter som äter på en innefrån.. Det gör så jävla ont men värt smärtan. 

Sen att såra en människa, se dess lidande och man märker hur den drar sig bort från en, flyr som fåglarna under vinterhalvåret.. Dom drar mot en tryggare plats än här.. Det känns inombords, som om någon sliter i ens trådar som håller hjärtat på plats.. Känner hur svårt det är att andas för paniken och ångesten kommer över vad man gjort! 

Fan fan fan !!!!

Allt blir bra.. Samma veva igen händer !! Jag sårar inte bara han, utan mig själv.. Jag sviker inte bara han, utan mig själv , hur jag kan vara så feg och vek som inte kan stå på mig och välja rätt väg själv!!! I slutändan har jag bara mig själv att skylla och inte ens ett tack för att man hjälp andra och på den vägen förstöra något som kan bli så fantastiskt. 

Life goes on, sägs det! Men detta var verkligen speciellt så FUCK EVERYBODY.. This is my life !!!! 

Inga kommentarer: