tisdag, januari 28, 2014

Gonna miss you.

Vad ska man säga, vad ska man skriva, hur ska man kunna förklara saker till någon som inte ens vill lyssna eller förstår vad man säger? Kommer bli en tung tid framåt men jag ska försöka vara den glada tjejen jag alltid varit. Alltid blickat framåt, varit positiv och försökt tagit dag för dag. 

Tiden rinner iväg och dagar blir veckor som blir månader och nu sitter jag här, på samma plats som i 5 års tid. Dock ensam nu, väldigt ensam.. Men man får helt enkelt gilla läget, alla människor passar inte ihop och det är bara acceptera. 

I morgon ska jag iallafall göra det sista inför den kommande framtiden, är helt klar och redo så får se om man kommer kunna sova inatt av nervositeten. Skulle verkligen vara skönt med en solsemester nu och släppa alla måsten här hemma och det kalla vädret. Hade det inte vart fullt upp med så mycket just nu skulle jag dra direkt, men det kommer.. Inom snar framtid! 




Inga kommentarer: