torsdag, januari 10, 2013

A day without you is like a year without rain..

Vad är kärlek? Hur vet man om man är kär? Vad gör man om man osäker? Hur ska man visa att man är kär i någon? Hur får man någon att förstå att man är kär i den personen, på riktigt?  VARFÖR I HELVETE SKA KÄRLEK VA SÅ SVÅRT?

Jag lägger mig ner, tänker på den person som får mig att må bra, som får mig att skratta, som får mig att se framåt. Men den jävla personen tog mitt hjärta och slängde iväg som en jävla möglig macka som legat i skafferiet i ett år. WHY? ..................................
Jag ligger här och förblöder inombords i hopp om att du ska knacka på dörren, skicka ett litet sms om hur du vill ha det men samma saker kom om och om igen.. Tomma ord, hela meningar som inte betyder något mer än att jag bara "inbillar mig".. Du ber mig gå iväg, men NEJ för en gångs skull stannar jag kvar här jag står. Och jag tänker inte ge upp.. 

Nu ska jag snart krypa ner i världens skönaste säng för att komma upp till skolan, sen är det helg.
(mitt sovrum på bilden)

Inga kommentarer: