söndag, januari 27, 2013

2 ÅRS KALAS & TANKAR

Godkväll! Jag har märkt att när jag bloggar från mobilen som jag gjorde inatt, att det inte kommer upp utan när jag kommer hem till mitt wifi publiceras det. Iallafall så krockade jag och mina vänner igår med ett rådjur, den bröt nacken direkt så den dog, så sorligt för innan vi kom ut ur bilen och kunde andas riktigt såg vi ett rådjur komma och gå fram och se sin vän lilla död där, då bröt jag ihop totalt av chock och känslor. Det var ett stort rådjur, så fin och se den ligga med bryten nacke, brytna ben, blod rann ut munnen och ögonen. Kunde inte sova mer än 2 timmar i morse och vaknade av att jag mådde illa så blev några toabesök på morgonen, har strålande huvudvärk och mår allmänt dåligt för jag har halsont och förkyld också. 

Tänkte ta mig en lugn dag men följde med mamma, bror och hans dotter till min syster i Gävle för att fira hennes son som fyller 2 år, full rulle där också men nu är jag äntligen hemma och har satt igång en maskin tvätt här hemma och en maskin disk. Ska plocka och dona lite, duscha och slå igång en film, ta en alvedon och försöka få sömn inatt, utan illamående, huvudvärk, yrsel och mardrömmar om krocken. En ny vecka i skolan väntar och jag känner mig inte alls sugen, men jag måste. 

Hoppas ni haft en bra helg allesammans! Och jag ska försöka komma med några roliga inlägg i veckan. 

Min älskade Peavey.. 

Förresten så  har jag klippt av mig mitt hår, en bra bit så har strax under axlarna nu bara.

Inga kommentarer: