onsdag, januari 09, 2013

2013-01-09

Godkväll! Det känns konstigt att skriva 2013 på bloggen.. Detta år händer det sjukt mycket saker och jag längtar fruktansvärt tills resan till Afrika. Det är 73 dagar kvar sen lyfter planet mot Tanzania. Vilken upplevelse, vilken otroligt underbar tid med fina människor jag ska få uppleva. Jag blir så glad när jag bara tänker på vilken resa jag ska göra. 

Annars då? Skolan började igår men har inte vart där igår eller idag. Men i morgon ska jag dit, frilufsdag. Känns ibland som man går på högstadiet, haha. Men men, tur att det är härligt folk man har att göra med i alla fall, då funkar allt.. Resten av veckan blir det skola, och i helgen vet jag inte vad som händer riktigt. Det visar sig. 

Är på rätt så pissigt humör nu så tänker inte skriva så mycket mer. Hoppas allt är bra med er! 

Min lilla lurv i höstas, älskade Stewart. 

Inga kommentarer: