onsdag, juni 20, 2012

MARY KAY - Mineral foundation

Jag bara måste tipsa er om Mineral foundation från Mary kay.
Jag köpte min i början av vintern och den är heeeelt underbar. Det var första gången jag testade på en mineral foundation också och jag tänker fortsätta med denna. Har över halva burken kvar och jag har användt den i ca 7-8 månader mellan 3-6 dagar i veckan. 

Den täcker jättebra, huden blir silkeslen och det ser så naturligt ut, den täpper inte igen några porer så huden får andas hela dagen med ett naturligt utseende. Helt värt pengarna, då den kostar med bortse ca 500 kr. 




Eftersom Mary Kay enbart säljs av enskilda konsulenter så kommentera eller maila mig på Korscheck.sandra@gmail.com så kan ni få uppgifter av henne jag köper ifrån. Hon skickar så om ni bor en bit bort är det inga problem. Frågor eller funderingar, tveka inte att kommentera eller maila mig. 

Kommer inom kort upp mer produkter från Mary kay som jag använder..

Inga kommentarer: