fredag, juni 15, 2012

2012-06-15

Hej! Igår körde jag Joakim till Gävle för han skulle ta tåget till Västerås och i morse flög han till England. Hans roliga resa har börjat och han kommer hem om 10 dagar ungefär, som jag saknar honom. Men det är bra att sakna för då har man något att se fram emot när han kommer hem.

Jag och Mikaela gick på stan i Gävle igår, träffade på Big Brother Hulda som jobbar där, jag köpte två par skor ni får se senare. Jag fick äntligen besöka Skopunkten, den fanns i Valbo förut men nu finns den i Gävle och där på stan har jag inte varit på evigheter.  Drog  hem och grillade  men det slutade inte så värst bra. Vi fick steka kötter för grillen har slutat fungera (elgrill) och engångsgrillen var konstig. Men hade en fin och trevlig kväll med film och massa prat.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig så får vi se vad vi hittar på, det är dåligt väder men regnar inte iallafall så det är ju tur. Hörs senare!

 

Joakim, I love you!

Inga kommentarer: