torsdag, juni 21, 2012

2012-06-21

Godkväll! Detta blir ett sent inlägg men många av er är säkert vakna ännu.

Idag åkte jag och pappa i lite panik till Gävle för att gå på biltema och handla nya hjullager till min bil så den blir färdig snart, vi har fixat lite saker på den. Iallafall, vi handlade kött tills i morgon då det blir grilla och sen tog vi oss en vända på Claes Ohlsson. Väl hemma har det vart fullt upp så inte många inlägg har kommit upp.

Ska snart sova för i morgon är det en massa saker som händer, Är ju midsommar. Dock är det inte nå viktigt att "fira" men men. Umgås med familj och vänner är ju inte helt fel heller.

Innan jag lägger mig nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg till er, bland annat om smink och läppförstoring. Hoppas ni gillar att det kommer upp lite mer skönhetsgrejer, tips m.m 

Godnatt på er!


Hittade ett kort på mamma och pappas dator på Peavey när han låg i krukan.

Inga kommentarer: