onsdag, juni 13, 2012

I LOVE YOU

Ikväll blir det en riktigt myskväll efter Joakim har packat inför sin Scottlandsresa. Han åker i morgon och är borta tills den 25/6. Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom. Kommer vara det jobbigaste och längsta vi varit ifrån varandra men vet ju att han har det roligt på Whiskeyresan så det kommer nog gå bra, och jag hoppas med hela mitt hjärta att han kommer få tag på Wifi så han kan ringa på skype.

11 dagar , massa ensamma kvällar och nätter jag ska klara mig igenom men sen är du hemma igen efter en minnesvärd resa och då är du bara min, då är vi hela igen tillsammans älskling.

Ikväll har vi ätit trerätters middag jag gjorde. Det blev tonfisksnittar, ungstekt honungsmarinerad fläskfile med potatisgratäng och wookgrönsaker. Nu ska vi fixa med Joakims packning sen mysa framför en film och äta efterätt som blir friterade bananer (hur lätt som helst att göra), american pancake, grädde, sirap och varma hallon med ripplad choklad. Ska njuta av denna kväll..



Vad vore jag utan dig min älskade? Du är min andra halva jag inte kan leva utan. Sen den första gången jag träffade dig har jag älskat dig utav hela mitt hjärta varje sekund jag levt. I livet går man igenom vissa faser, motgångar och vi har haft sånna men utav att klara sig igenom det har vi blivit starkare än någonsin. Förstå att i snart 2 år har du stått mig närmast om hjärtat och det kommer du göra varje dag förevigt. Jag älskar dig Joakim, nu, i morgon och föralltid. <3

Inga kommentarer: