fredag, juni 22, 2012

GLAD MIDSOMMAR

Idag är det midsommar. Jag vart medbjuden till Gräsö för att fira midsommar, det hör till Stockholms skärgård men jag tackade nej då jag är så förkyld, hes då min hals inte är bra så är inte så roligt sällskap kanske.

Jag ska duscha och fixa mig lite så man blir lite piggare, leta på någon somrig klänning istället för jeans. Ska nog inviga mina nya 10 cm klackskor också. Sen ska jag åka ner till mina föräldrar för jag ska fixa lite med min bil. Nya regskyltar och ny klädsel ska i.

Det är 4 nätter kvar innan Joakim kommer hem nu, jag ska pussa och krama han sån mycket när jag hämtar han vid tåget. Han ringde igår en liten stund och berättade vad dom gjort och så, dom verkar ha det superbra! 

Nu ska jag hoppa in i duschen så det händer något, kommer massa uppdateringar under dagen och en massa bilder.

Inga kommentarer: