torsdag, juni 07, 2012

2012-06-07

Hej! Nu blir det ett tråkigt inlägg om hur min dag varit. Jag har varit på banken, Arbetsförmedlingen och massa andra ärenden. Vart en vända till Falun för Malin skulle kolla på skor också, sen avslutade jag dagens bravader ute med en mjukglass vid ankdammen.

Väl hemma nu ikväll har jag städat lägenheten och vikit all tvätt, det är ett helvete att vika 180 cm lakan och dubbeltäcke överdrag. Joakim jobbar och slutar nu kl 21 så han kommer nog hem vilken sekund som helst. Blir sen middag som vanligt, dock är jag inge hungrig alls, är konstigt väder ute och dagarna springer förbi och det är tråkigt när skolan har uppehåll så man har ingen aptit precis. Har inte ens fått sommarkänslor än!

Nu ska jag pussa på min gubbe som kom innanför dörren! Hörs i morgon gott folk..

Fixade Maddes hår till studentbalen.
Rätt dålig bild men komer båttre när jag laddat in alla kort.

Inga kommentarer: