fredag, mars 25, 2016

GLAD PÅSK

Hej allesammans! Idag är det långfredag och jag har precis städat lägenheten och duschat, så blir att fixa sig snart och planera kvällen. Igår så firade vi mamma som fyllde år, fika och tårta vart det och jag fick ett påskägg också, man blir aldrig för gammal för sånt. Kvällen vart lugn hemma med lite tvspel och skratt.

Vad tycker ni om påsken ? Jag tycker den är så härlig, man går mot våren, ljusa färger och man vet att sommaren kommer inom kort. Dock så har vi trökigt väder, ena sekunden snöar det, haglar, regnar, sen smälter det bort sen kommer det nytt. Men det går ändå för man vet ju vad som väntar om ett par månader.

Jag hoppas ni alla har en bra påsk vart ni nu än befinner er och ni som inte firar påsk hoppas jag har en härlig helg. 


Inga kommentarer: