torsdag, mars 17, 2016

YOU CAN RUN BUT YOU WON´T COME FAR..

Godkväll! Tänkte köra en liten uppdatering. Just nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar, blir en kycklingburgare med mos till middag och resten av kvällen skulle spenderas i kyrkan då vi skulle repa men jag mår inte toppen så bestämde mig för att stå över kvällens rep och chilla hemma. Blir nog lite tvspel senare. Jag har hittat världens roligaste gäng jag spelar playstation 3 med, vi pratar på Skype och skjuter zombies ihop på Black ops. Riktigt skojsigt..

Annars har det inte hänt så mycket, jag håller på att skriva massa på min bok men just står jag lite still då jag inte vet hur jag ska fortsätta riktigt men kommit 2 kapitel av 10 i alla fall som jag är nöjd och klar med. Så innan detta år är slut ska den vara klar, lär bara planera in att vissa dagar ska jag verkligen sätta mig ner och skriva någon timme och bara göra det för att komma in boken.

Snön är också borta nästan men såg på smhi att det ska komma mer nästa vecka men vi hoppas det hinner bli ändrat för nu tycker jag det får vara nog, vintern är slut nu. Vill ha sommar, värme, äventyr, bada och sena kvällar ute med vännerna. Men vi är på väg åt rätt årstid i alla fall så det glädjer mig.

Ska börja uppdatera bättre och mer men vart en jobbig vecka med mycket känslor och saker att ta in därav dålig uppdatering men håll utkik, för det kommer lite inlägg då jag testar nya produkter.



Inga kommentarer: