fredag, april 10, 2015

RIGHT NOW MIGHT JUST BE THE PERFECT MOMENT!

För en stund sedan plingade det på dörren och där stod postkillen med ett paket åt mig och självklart var det äntligen min beställning jag väntat på ifrån ELF. Har redan testat nästan allting för att se färger och eftersom dom ska stänga ner butiken finns det inte mycket kvar av allting så det mesta av detta fast jag tog i färgen medium och toffee så var det alldeles för mörkt för mig men man kan ju använd det som contouring eller blanda ut med någon ljusare färg av foundation.

Det jag beställde var: 
Tone correcting concealer- honey light (2 st)
Flawless finish foundation- Almond
Mineral foundation -toffee
Concealer Pencil & brush -medium
Bronzer with brush- bronzed
Mouisturising lipstick - rosey-go-round
Costrum eyes -golden glow & Dusk
HD mattifying cream foundation - Porcelain
Jumbo Lip gloss stick - Sangria starters & Pink umbrellas
Tinted Moisturiser Spf 20 - sand

Har ni beställt ifrån Elf? Vilka är era favoriter?

Inga kommentarer: