torsdag, april 23, 2015

Let us go back to church.

Denna dag har varit lugn. Har hållit på hemma och fixat lite och sen tog jag mig en lång dusch, gjorde lax i ugnen med potatis och fixade mig för att åka och repa i kyrkan med kören nu på kvällen. Det gick bra, lite tråkigt på en låt bara när det aldrig blev som vi ville men vi är ju där för att träna så.

Nu har jag precis slängt i en tvätt i maskinen, vart sent men det är skönt att man har en egen tvättmaskin hemma så man kan tvätta när som och den låter ingenting nästan så ingen blir störd över den. Ska vänta in den så den kan hängas sen ska jag se en film i sovrummet och bädda ner mig. Tänkte se Into the woods. 
Tydligen en musikal och massa sagor blandat i filmen, trodde det var en skräckfilm men fick höra att så var inte fallet så den ska bli intressant att se.

I helgen är det Orken i Hofors, vilket betyder att det är massa folk som satt ihop lag och ska spela handboll i Hoforshallen som ligger precis intill mitt hus så det kommer massa folk i helgen till Hofors, hem kommen helgen eller vad man ska säga. Och samma folk som förra året ska vara i turistlägenheten över mig, och nu har jag bekantat mig med en av dom lite mer så ska bli kul att höra hur det går för dom i helgen, blir en massa festande i helgen här i Hofors, nu skulle man egentligen flytt stället men men. Hade planer på att dra på releasefest i Örebro med syrran då Millencolin släpper ett nytt album, vi skulle sova på hotell och sånt men det blev inte att vi köpte nå biljetter.

Denna helg blir nog bra , hur den nu slutar! 



Tänkte att jag skulle passa in lite i kyrkan idag så fick bli kors halsband på en pösig skjorta.


En liten snutt innan vi började repa, killarna körde "Rövarsången" ifrån Ronja rövardotter.

Inga kommentarer: