torsdag, april 09, 2015

IF IT'S NOT WORTH FIGHTING FOR, IT'S NOT WORTH YOUR ATTENTION.

Goddag! Det har gått några dagar sedan jag var aktiv här. Men har varit något varje dag. Min bästa vän Malin har flyttat ifrån Hofors ut på bondavishan med sin pojkvän till hus och har spenderat många timmar där ute med henne sen har det varit påskhelg och massa möten m.m

Just nu sitter jag och äter frukost (Ja jag vet att det är lunch tid) men jag har inte varit vaken så länge för jag somnade inte fören vid kl 06 i morse, det smällde i dörrar i köket halva natten och var länge sedan jag kände sånt obehag jag kände inatt. 

Nu idag ska jag ta mig en låååång dusch och fixa mig, plocka och dona här hemma och laga mat, sen ikväll ska jag iväg på en grej några timmar. Minns ni att jag nämnde ELF, ett företag som säljer smink som jag beställde ifrån, dom ska ju stänga sin webshop. Iallfall så hoppas jag att min beställning kommer idag. Vi får se.

Inga kommentarer: