fredag, augusti 17, 2012

TILL ER NYFIKNA IDIOTER

Har fått så många kommentarer om mig och Joakim så nu får ni ett svar era nyfikna jävlar..

Jag och Joakim har för ca 1,5 månad sedan flyttat ifrån varandra efter en hel del dåliga saker vi varit med om tillsammans. Vi valde att gå skilda vägar. Jag älskar honom otroligt mycket och det kommer jag alltid göra. Han har och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, han var den rätta för mig trodde jag men det visade sig vara fel. Vi går vidare med våra liv och är överens om det. 

Jag kommer ha kvar båda katterna och självklart kommer Joakim och jag ha kontakt så han får veta hur han mår och vi bor just nu 13 mil från varandra så det är inte långt för han att hälsa på katterna. 

Och självklart mår jag inte bra just nu efter ett förhållande på över 2 år tillsammans då man bott ihop och delat sina liv, men det blev helt för mycket då jag blev gravid, vi gjorde abort och det blev en massa komplikationer som jag inte mår bra över och sen mer där till. Livet är inte lätt och man lär sig av misstag, man får helt enkelt försöka gå vidare och leva även fast man bara vill ge upp vissa stunder. Jag har underbara vänner som finns omkring mig som förgyller mina dagar så jag är tacksam över det. Och jag vet att Joakim kommer ha det bra och det gör mig lite lyckligare. 

NÅGOT MER NI UNDRAR ÖVER?

Svar på kommentar : När Joakim flyttade bestämde vi oss att ta det lite lungt ett tag men nu har vi bestämt oss, att vi inte ska vara tillsammans. Så därav jag skrivit för 5 dagar sedan att jag älskar han och sånt, vilket jag gör bara att vi kommer inte vara ett par längre. 


Inga kommentarer: