söndag, augusti 26, 2012

FUCK THIS SHIT

Goddag! Fick nyss en ide av min syster , att vi ska åka till Tallin ett par dagar på spa hotell, det hade inte suttit helt fel de inte. Men det finns inge pengar, inte just nu iallafall. Jag lär ju skicka ett brev till CSN som dom ska läsa och se om jag får beviljat med pengar, dom håller på och krånglar så mycket, faaaan!

Igår eldade vi vid en sjö, en stor brasa och himlen var stjärnklar. Så fint var det, hade en riktigt trevlig kväll med härligt folk. Kom hem efter 4 i morse så runt 6 tiden somnade man. Nu snart ska jag och GusstN åka till hennes föräldrar för vi är bjudna på tacos där med hela familjen. Sen kommer Beatrice och Cathrine och ser på film ikväll, det regnar ute så blir en lugn Söndag.

I morgon drar skolan igång igen, blir väl lite annorlunda än lektioner nu dom första veckorna. Då man ska lära känna alla nya som börjar. Jag tror fast jag har så många motgångar nu att detta kommer bli en bra höst, hoppas på det bästa iallafall. Jag vill vara lycklig, framåtriktad, glad, positiv som jag alltid varit förut.. Ge mig tillbaka gnistan..

Hörs kanske senare idag, i morgon, om en vecka, om en månad.. 

Här har ni Malin "GusstN"

Inga kommentarer: