lördag, augusti 04, 2012

2012-08-04

Hej! Hoppas ni har överseende med lite bloggning, det är trots allt sommar och man vill umgås med vännerna och vara ute. Och Blogspot har ju inte så man kan blogga från mobilen än, så länge man inte går ut på internet så, men dom har ingen app, tråkigt. Hoppas det kommer en snart!

Dom senaste dagarna har jag umgåtts med Malin , hon har sovit här två nätter nu fast vi bor 4 hus mellan varandra. Har kollat på en massa filmer och igår var vi ute i skogen och vandrade runt 1 mil, sen åkte vi bil och kollade på massa ställen runt i skogarna här i Hofors.

Idag har jag permanentat mammas hår, så Malin följde med dit så åt vi lunch där. Sen åkte vi och inhandlade inför kvällens middag då min kusin Cathrine, hennes kompis Beatrice, Min kompis Eva från Sandviken och Malin kommer hit. Blir tacosmys, film sen ska vi iväg på äventyr i Falun. Så kom precis hem nu och ska plocka ur mitt vitrinskåp en tjej och kille kommer och köper senare, sen blir det att försöka få i kattungarna mat, dom har slutat med nappflaska nästan nu, dom biter bara men dom vägrar äta mjukmat fast jag mosar med mjölk, så ska testa kalvsylta som veternären sa åt mig att testa. Sen ska jag slänga i blekning i utväxten, sen duscha sen kommer folket komma hit runt 18.00 tiden. FULL FART!!! 

På Måndag sticker jag och Malin på semester till Åland, ska bli underbart! 


Här kommer några kort från Åland när jag var där för 2 veckor sedan.





1 kommentar:

Anonym sa...

Det har dom haft i flera år.. Den heter Blogger.