söndag, augusti 12, 2012

2012-08-12

Hallå! Söndag idag, tiden rinner iväg som vanligt. Idag händer det inte så värst mycket, ska fixa mig nu sen gå över till Malin för hennes mamma, syster och bebis kommer dit. Mysmys.. Sen ikväll blir det äventyr kanske med kusin Cathrine och Beatrice, självklart Malin också. Eller så blir det att åka till Falun och umgås med folk. Vi får se, kommer uppdatera en hel del från mobilen idag iallafall för nu kan jag ta nya kort för jag håller på och laddar in alla kort från Iphonen till datorn, hade 6000 kr på min Iphone, vilket gjorde att hela mobilen var skitseg och FULL.

Nu ska jag fixa mig lite för jag har precis duschat efter att ha städat på förmiddagen, Malin sover i min säng så ska väl väcka henne snart också. Hörs sen!

Jag älskar min Joakim tusen gånger runt jorden och hem igen.
Mitt allt, min kärlek, min fina älskade pojkvän! 

Inga kommentarer: