tisdag, augusti 14, 2012

2012-08-14

Hej! Idag skiner solen ute och jag känner mig lycklig. Jag har massa energi jag bara vill få ur kroppen, så många idéer om både idag och framtiden. Vill hinna med så mycket i mitt liv och fast framtiden sett mörk ut så känns det som att den håller på att bli ljusare för varje dag som går. Är det sant att jag håller på att bli lycklig eller är det hjärnan som spelar ett spel?

Jag vill ut och springa, fixa med lägenheten, åka bil långt bort med bra musik som dönar ut från högtalarna, umgås med dom bästa vännerna i världen, leva livet och bara njuta av dom sista lediga dagarna innan studierna dra igång igen om 2 veckor

Ska jag hinna, ska jag satsa på det jag har i mina tankar, ska jag lämna det gamla och gå vidare med det jag har nu, ska jag ta dag för dag eller ska jag planera framåt, ska jag göra mig själv lycklig eller någon annan, ska jag dela med mig av mitt liv till andra eller hålla saker tysta för mig själv, ska jag leva eller inte leva?! Många tankar, många olika svar, men vad som sker är vad jag bestämmer mig för. 


Inga kommentarer: