fredag, augusti 17, 2012

ROCKSTAD FALUN

Oh my god, vilket röjj. Massa folk, bra musik och ikväll står min vän Peter på scen med sitt band, efter blir det en massa prat och skoj. Jag och Malin sitter och laddar upp här hemma inför kvällen, den blir nog en av dom bästa på länge, hoppas jag. Även i morgon blir det rockstad, skoj skoj. Kom hem 4 i morse, var ljust ute så man ville knappt lägga sig och vilken energi man har, ge mig mer festivaler, konserter. Förresten så blir det Marilyn Manson i vinter i Stockholm, min älskling, så som jag avgudar den karln. Jag, Malin, Lars och Anders ska dit, kommer bli bäst.

Nu ska jag hoppa in i duschen och slappa tills det är dags att fixa sig och dra mot Falun igen. Alla små kattungar är helt galna, dom springer överallt och klättrar i allt och Peavey jagar dom och håller koll hela tiden på vad dom gör, mammas duktiga pojke. 



Converse, Black Jeans yesterday´s outfit. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du inte berätta vad som hänt med dig och din sambo? :(