tisdag, januari 24, 2012

MITT HJÄRTA KOMMER

Åh vad jag är på bra humör. I morgon kommer min älskade och bästa vän Jenni till Hofors med sina två underbara döttrar Nova och Nellie och hennes man kommer till helgen. Ska bli så underbart att få umgås lite med henne nu när hon är här, har inte sets sen hennes bröllop i Juli och det är allt för länge sedan nu. 

Då har vi tid att planera in när jag och Joakim ska komma ner till dom i Februari då Jenni och Nellie fyller år.

Är hos mamma och pappa nu en vända, sålde tatueringskitet idag, lite ledsen är jag faktiskt, mina fina grejer. Men det kom till en söt tjej som kommer ha användning för det iallafall. Hittade silverhårfärg som är helt ny som kom ut i veckan så en sån förpackning fick följa med hem också, sen ett nytt skal till min Iphone. 
Om 1 timme ska jag hämta Joakim från jobbet, sen ska vi hem och spela COD på Ps3, äta soppa och göra american pancakes med vaniljglass och hallon, muuuuuumsigt! Skola i morgon så lägga sig i tid också..

Jenni & Jag , typ 17 år..

1 kommentar:

Jenni sa...

Wiiiiie jag längtar!! :) Love you!