söndag, januari 01, 2012

HÅR

Jag började bleka mitt kolsvarta hår, men bara överhåret för annars tappar jag väl så mycket att längden blir mycket kortare. Dock klippte jag av 15 cm nästan på längden nu när jag ändå höll på, klippte upp det massa också.

Iallafall efter 8 blekningar och färgat det brunt en gång, men sen fortsatte jag bleka ännu mer och på med silvershampoo så satt jag med mörk orange färg i topparna, orange hår resten och vitt uppe som en utväxt.

Så nu köpte jag mocca brun hårfärg som jag sitter i med nu. Ville ju ha en brun färg och massa ljusa slingor i det. Så nu har jag fått det så pass ljust att hela håret blir i en jämn brun färg, säkert lite nyanser i rött då det var orange nu innan, ska låta det vara några dagar sen innan skolstart lägga i massa slingor i håret. 


Hoppas det blir bra.. Men bättre än orange hår iallafall! 

Inga kommentarer: