lördag, januari 07, 2012

2012-01-07

Hej! Har varit dålig på att uppdatera. Haft fullt upp dom senaste dagarna, har fixat massa paket jag ska skicka iväg med saker jag sålt och ikväll försvinner nog alla mina tatueringssaker, kommer gråta. Men bra att dom kommer till användning. 

Igår var vi och köpte Playstation 3 iallafall, äntligen så nu ska vi bara köpa några spel och en till orginaldosa. Någon som har nå spel som kan tänkas säljas billigt?

Idag, har jag permanentat mammas hår och plockat och donat här hemma.. Ska hämta Jocke på jobbet snart, sen ska vi hem till Kim och Malin för jag ska klippa henne, göra slingor, färga och noppa ögonbryn och fransar. Sen ska jag hem och sova, i morgon ska jag bara viiiiiiila hela jävla dagen, länge sedan jag stressat såhär mycket. Skolan börjar på Måndag, så lär sova i tid idag också så jag hinner ställa om lite iallafall..

Ha det bra så länge gott folk!


Inga kommentarer: