lördag, januari 14, 2012

LISTA!




1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag 12-13 år. Antagligen spelade innebandy eller var på badhuset, "lekte" med kompisar.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?För EXAKT 1 år sedan var Carro hos mig och umgicks i några dagar.
Annars så var jag kär i min Joakim och hade det bra.

3) FEM SNACKS DU GILLAR!
* Popcorn
* Lösgodis
* Nötter (men kan ej äta det)
* Torkade frukter
* OLW´s skruvar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Starship -  We built this city
Marilyn Manson - Nästan alla låtar
Adele - Someone like you
Sjukt mycket andra låtar men orkar inte skriva upp alla så ni får nöja er med 4 stycken.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
* Resa jorden runt
* Skänka en hel del pengar till olika saker, t ex cancerfonden, rädda barnen m.m
* Köpa ett stort lyxigt hus i USA
* Ge alla nära och kära pengar så dom kan leva utan motgångar.
* Köpa en ny bil till alla nära och kära och självklart en till mig själv.

6) FEM DÅLIGA VANOR
* Skriker direkt när jag blir lättirriterad.
* Pepsi Max, I can´t live whitout you..
* Får aldrig nog av tatuering, måste skärpa mig nu.
* Färgar håret och exprimenterar så mycket att jag knappt har nå hår kvar.
* Shopping, alldeles för mycket..


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
* Umgås med min fina sambo Joakim och alla andra nära och kära.
* Fota 
* Resa.. Kryssning, Utomlands, Iväg till England eller Stockholm. ALLT som har med resor att göra.
* Inredning, Hell yeah!
* Baka och laga mat.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
* Push up BH - Behöver ingen ;)
* Äkta päls
* Alla färger FÖRUTOM Svart, vit, grå, brunt, mörkblå, mörkgrön(snygg grön), Beige skulle jag aldrig gå med. Hatar färger.
* Stringtrosor
* Vissa skor, sånna där stora som killar går med.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
* Min Iphone 4
* Bärbara datorn
* Ps3 + Nintendo Wii
* Min kamera
* Biiiilen

10) FEM  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Bestäm själva om ni har lust/tid att göra .. Kommentera gärna då så jag kan läsa eran lista. 

Inga kommentarer: