tisdag, januari 24, 2012

2010-01-24

Idag är den en månad sedan julafton, tiden går fooooort. 


Jag vaknade upp jätteförkyld och ont i halsen idag, ovanligt NEJ! Varit förkyld i 1 år nu men vågar inte börja använda nässpray igen då jag haft en som läkaren skrivit ut som avvänjde den vanliga nässprayen som jag hade blivit beroende av. Ska till läkaren i morgon iallafall så ska höra då hur jag ska göra nu, jobbigt att inte kunna andas då halsmandlarna är som ett par pungkulor och näsan helt igentäppt.

Idag ska jag iväg till skolan på TEMA i eftermiddag, orkade inte gå i morse , var så slut då man ej kunnat sovit inatt eftersom man inte kan andas. Sen ska jag in till Gävle en vända eventuellt för att sälja mitt tatueringskit till en tjej där. Annars händer det inte mycket idag. Ska fixa mig nu och göra köttfärssås och pasta, Jocke jobbar eftermiddag så vi hinner äta tillsammans innan vi båda drar iväg.

Hörs kanske senare, justja köpte en digital systemkamera igår men den vill ej funka.. Hmm! Lär ringa om det idag också.

Inga kommentarer: