måndag, januari 30, 2012

2012-01-30

Hallå! Blivit dåligt med uppdatering i bloggen .. 

Iallafall så har Jenni varit i Hofors i några dagar så jag har umgåtts med henne, har haft Mary Kay party hos mig och sen angående mitt hår. Jag har ju blekte det hundra gånger, färgade en askblond färg igår i hopp om att få det lite mellanblondt, tog med ask för att få bort gula pigment. Som jag förmodade vart håret mörkgrått med massa grönt i, höll på att gå in i väggen och fick panik, kunde inte sova inatt vilket gjorde att jag var hemma från skolan och sen skulle jag ändå iväg på en grej. Köpte blekning idag och tänkte att ALLT hår kommer lossna nu, av det lilla jag har kvar men blekte bort allt grön iallafall. Så nu är de gultblondt igen med orange längst ner. Ska använda silvershampoo några dagar nu sen göra bruna slingor i det ljusa.

Phuuuu.. Ska se en film nu med älsklingen, sen sova så man kommer upp till skolan. Sen ska man ha en liten intervju i morgon angående jobb. Ska städa, fixa massa med papper, tvätta och sola också, ska snart iväg på en resa så vill ha lite färg på mig. Ska försöka uppdatera lite mer framöver, heeeejdå så länge!

Det ända jag hade var en stor kaluffs med hår..
Nu är hälften borta..

Inga kommentarer: