söndag, september 25, 2011

2011-09-24

Hej! Söndag och lovade att uppdatera med bilder från helgen. Har iallafall haft en jättebra helg.

I Fredags på morgonen åkte jag, Jocke och Micke till Uppsala till ett ställe som heter Thuns, mitt ute i ingenstanns. Dom hade mycket saker men allt finns ju på närmare ställen också. Köpte 2 par leggings och en jeanskjol, en jättefin stickade grå tröja och en beatles t-shirt till Jocke. Sen köpte vi lite småsaker till heminredning, fick 2500 kr för det. Sen drog vi in till Uppsala, men hade inte tid att åka runt och kolla även fast jag ville både till Ikea och Gränby Galleria, får bli en annan gång. På vägen hem tog vi upp Charlielou för vi skulle iväg på "vuxenparty" hos Sandra, en massa dildos, leksaker för tjejer och killar, oljor m.m så vi spenderade Fredagkväll där med en massa skratt. 

Lördagen , igår alltså. Då städade jag och älsklingen hela lägenheten på morgonen sen åkte vi iväg och storhandlade i Falun på Citygross med Micke. På kvällen gjorde vi god mat, kollade på tv och bara myste. Och nu idag har vi tagit det lugnt, ska åka till mamma och pappa om ett tag för min syrra och hennes bebis kommer dit så ska pussa lilla Alfred massa idag. Sen ikväll blir det att göra sallad, kassler i ugn med ananas och ost och hemmagjord potatisgratäng och se på det där nya med Robert Gustafsson och sen True talent. I morgon är det skola 9.20 - 15:50. Lååååång dag! 

Här kommer lite bilder från i helgen iallafall.. 

 Lite dildosar från i Fredags, hon som hade partyt hade hur mycket som helst som hon visade upp. 
 Peavey myste massa.. 
 HAHAHAHAHAH
 Älsklingen förvandlades till min prins på Burger King
 Testade en pälsmössa (INTE ÄKTA PÄLS).. 
Min nya handväska, gillar den! 

Inga kommentarer: