söndag, september 18, 2011

2011-09-17

Hej! Idag är det söndag, dagarna bara rinner iväg men jag har haft en sån bra helg. 

Igår gjorde jag och Joakim fläskfilé, pommes, bea och sallad. Så hämtade jag hit CharlieLou så vi åt tillsammans, snackade en massa sen drog vi vidare till min bror Andrej där vi kollade på massa klipp på youtube sen spelade vi Galenpanna "hönapanna" och fyfan vilket spel, jesus, Dennis (korv), Perkulatorbilar och vettetusan allting. Hade en sån rolig kväll, inte kännt såhär på flera månader. Kände mig verkligen glad! 

Nu snart kommer Elena hit, vi ska väl hitta på något, hon ska få gå igenom massa av mina kläder jag inte vill ha. Blir nog att baka en paj också, blåbär & hallonpaj.

Nu lär jag fixa lite här hemma, hörs senare!  


Lite bilder från igår, Charlielou ville inte va med på kort, fast hon vart jättesöt.

1 kommentar:

charlielou sa...

haha nah men va inte lika söt som du i korten juh haha ;)