onsdag, september 07, 2011

2011-09-07

Godmorgon! Idag är det Onsdag, dagarna rinner iväg. Börjar skolan 10.30 idag, slutar 15,40 men jag ska va på möte i Hofors 15.00 så sticker lite tidigare vilket är OK då vi ändå har eget arbete sista timmen. 

Kan säga det att när man varit arbetslös som jag varit ett bra dag. Då för första gången på mycket länge känner jag mig ledig när jag kommer hem från skolan. Som t ex, när man gått upp i tid på morgonen, fixat sig och åkt till skolan, gjort allt man ska göra där och åkt hem. Då när man sätter sig ner i soffan känner man sig verkligen ledig jämfört med när man gått hemma hela dagarna, har bara städat och tvättat lite. Blir ingen riktig ledig-känsla då man inte gjort något vettigt. Aja, av detta ville jag bara få ut att det är skönt att ha något att göra, både för min utbildning och mitt psyke. 

Nu ska jag fixa mig och försöka få i något i min mage så jag orkar en skoldag. 

Tog 2 kort igår så ni får se mina nya Ray ban glasögon.
Aldrig haft glasögon i mitt liv men ska ha nu när jag kör bil, läser, ser tv m.m för att slippa
anstränga ögonen så mycket. 


Inga kommentarer: